Странице

понедељак, 17. децембар 2018.

Original magazin - časopis vredan čitanja

Kvalitetan časopis gotovo bez reklama i sa tekstovima koji su smisleni i ne služe samo popunjavanju prostora, a da to nije časopis koji se bavi striktno naukom ili kulturom - do sada ga nije bilo, a sada je tu Original magazin.



Ja sam ga otkrila ovog meseca, a sudeći po anketi koju sam sprovela na svom insta storiju, većina (86%) mojih prijatelja nije imala prilike da čita ovaj časopis. Slede opšti osvrt i pregled decembarskog broja, posle čega će se, nadam se, statistika smanjiti, jer Original magazin to zaslužuje.

Na trafici su mi privukli pažnju sjajan papir, zanimljivo ime i odsustvo bilo čega vrištećeg. Jedna slika i tri naslova, od kojih se jedan bavi ženama, a drugi preduzetništvom delovali su obećavajuće, pa sam se rešila da uzmem časopis i vidim čega sve tu ima.

Teško je odrediti vrstu kojoj Original magazin pripada, jer se bavi širim spektrom tema. Rekla bih da je najpogodniji za obrazovane i kulturne ljude između 20 i 35 godina koji imaju raznovrsna interesovanja i želju da pročitaju ozbiljno i profesionalno napisane članke.

Tematske oblasti koje su pokrivene u ovom broju su: ekologija, zdravlje, lični razvoj, preduzetništvo, tehnološke i IT, inovacije, umetnost, kultura, putopis i tekstovi o znamenitim ličnostima i intervjui sa ljudima koji imaju šta pametno da kažu.

Original magazin izlazi svakog prvog četvrtka u mesecu uz Nedeljnik, a nakon nedelju dana kreće u samostalnu prodaju. Na sajtu Fondacije Novak Đoković, osnivača magazina, piše da svakog 25. u mesecu izlazi na sajtu izlazi prethodni broj časopisa u pdf-u. Pretražih i sajt fondacije i sajt magazina, ali tu verziju ne nađoh.

Ako vi uspete da nađete, dojavite.



Нема коментара:

Постави коментар