недеља, 31. јул 2016.

RoC soleil protect - recenzija

RoC - brend koji u podsvesti vezujem za dobrostojeće žene koje se sa znacima starenja bore bez kompromisa. Pošto sam tek izašla sa fakulteta i znaci starenja još uvek nisu alarmantni, nisam sebe videla kao korisnika te kozmetike. Međutim, s pojavom leta i pražnjenjem prethodne tube kreme za zaštitu od sunčevih ultraljubičastih zraka, dolazim u dodir sa novim proizvodima te namene na našem tržištu, čiji dolazak nije propraćen na blogovima koje pratim, pa sa se sa radoznalošću upuštam u isprobavanje.

RoC soleil-protect fluide


Nanosim fluid prvi put i nakon toga ostajem zaprepašćena (ovo može delovati preterano, ali ja sam posle zvala drugaricu da joj ispričam utiske) - neposredno pošto sam namazala fluid na lice, tragova nanošenja nema. Neostavljanje bele boje mi nije novost, ali potpuno upijanje i matiranje kože od kreme sa zaštitnim faktorom 50+ zaista nisam očekivala. Testeri koje imam su dovoljno izdašni da daljim korišćenjem i promatranjem utvrdim da to nije bila slučajnost, već da fluid zaista ne ostavlja nikakav lepljiv niti masni trag - kao da ništa na lice nisam stavila. Uz to imam osećaj da mi ne zapušava pore, tako da ove fluide mogu bez zadrške nazvati favoritima koji će teško u skorije vreme biti skinuti sa trona.

Osobe sa nemasnim tipom kože ili oni kojima je koža dehidrirana možda mogu, koristeći samo ove fluide, imati problema sa isušivanjem, pa nije zgoreg u tom slučaju koristiti još neki proizvod za hidrataciju i negu. S druge strane, mojoj kombinovanoj i problematučnoj koži ovaj proizvod čak i samostalno savršeno odgovara.

Roc soleil protect fluide


RoC soleil protect fluid spf 50+ dolazi u dve varijante. Anti-wrinkle smoothing fluid za prevenciju starenja može se pohvaliti hijaluronskom kiselinom u svom sastavu, koja učinkovito deluje na bore, a Anti-brown spot unifying fluid protiv hiperpigmentacijskih fleka kao aktivni sastojak sadrži derivat vitamina C i kožu štiti od sunčevih zraka i od foto-starenja, umanjuje pege i fleke i sprečava nastanak novih i ujednačava ten. Oba proizvoda su bez parabena i sadrže po 50 ml.

Što se tiče bora i fleka, očekivano ne primetim promene, ali su mi, subjektivno, koža jedrija i ten lepši i ujednačeniji, a subjektivni osećaj je za mene sasvim dovoljan da budem zadovoljna.

Cena ovih proizvoda u Lilly drogerijama je 1900 dinara, a u (čuvenim) apotekama Srbotrade 1428 dinara. Pre odluke o kupovini preporučujem da putem testera utvrdite da li je neki od ovih fluida ono što odgovara potrebama vaše kože. Ukoliko se odlučite da ih koristite, nadam se da ćete biti zadovoljni barem koliko i ja.

P. S. Hvala mojoj dragoj drugarici na prosleđenim testerima i prilici da isprobam nešto ovako divno :).




Нема коментара:

Постави коментар