среда, 20. јул 2016.

Кад људи изневере

Кад људи изневере једанпут, то може бити последица неспоразума, грешке, неусаглашених очекивања и других разлога. Међутим, када изневеравање постане обичај, већа је вероватноћа да особи која не води рачуна једноставно није (довољно) стало до вас и(ли) вашег односа. У таквој ситуацији могућности су следеће:

Broken kiss


1. Понашање дотичне особе вас боли. Можда се чак осећате и кривим за то, питате се у чему сте погрешили - схватате целу ситуацију лично. Немоћни сте и желите да ствари буду другачије, што се најчешће не деси. Можете чак и покушати да разговарате и решите проблем, али тешко да ћете добити одговор: Баш ме брига за наш однос. Не мислим ништа лоше, али то једноставно више није то и не желим да се дружимо. Уосталом, да ли бисте ви то некоме рекли?

2. Непримерено понашање региструјете, али не гајите осећања према томе. Осим уколико вам је то био једини пријатељ, имате друге људе. Оне који желе да проводите време заједно, да уживате у ситницама и да будете ту једно за друго и кад је добро и кад је лоше (не могу да напишем и у добру и у злу, јер ме подсећа на комбинацију брака и неке народњачке песме). Уместо жала за оним чега нема срећни сте због људи који су ту.

Већину живота сам била први случај и за то време нисам дошла до неког великог откровења нити ми је живот био квалитетнији. Онда сам, постепено, уз промишљање и уложен труд у промену себе искусила како је то бити у другој групи. И свидело ми се. Осећам се испуњено и истински срећно ценећи оно што имам. Хвала свим драгим и вољеним људима који су ту!




Нема коментара:

Постави коментар